L'oferta turística i cultural de la Costa Brava i el Pirineu de Girona es promociona a Austràlia
L'acció principal del road show va ser l'acte SomCultura Tour, que va tenir lloc a Sidney, realitzat en col·laboració amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i en el qual van participar el director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, i el president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Miquel Noguer. En aquest acte es van presentar davant d'operadors turístics, mitjans de comunicació i influenciadors les sis grans rutes de Catalunya, uns itineraris que proposen recórrer el territori utilitzant com a fil conductor la cultura catalana. Durant l'acció va haver-hi una exhibició dels Castellers de Sidney i també es van poder veure els vídeos Viatge a una terra feta de cultura i La Ruta de l'Atzar, amb els quals ambdues entitats promocionen l'Any del Turisme Cultural. A l'acte, hi va assistir Esteve Mallolas, president del Casal Català de Sidney.
Aquestes accions promocionals formen part de les activitats que l'Agència Catalana de Turisme i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona organitzen per donar a conèixer l'Any del Turisme Cultural arreu del món durant el 2018 i el 2019.
Miquel Noguer, president de la Diputació i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, va assenyalar: «Som a Sidney amb dos objectius: primer, per exportar una imatge global de la Costa Brava basada en els seus valors i atributs naturals, gastronòmics, culturals i d'identitat; segon, per establir amb vostès, prescriptors, programadors i venedors d'experiències, una relació i un canal comercial amb què puguem arribar al client australià, consumidor potencial de la nostra destinació.»