Requisits tecnològics

1. Certificats digitals: 

Per poder realitzar per mitjà de la Seu Electrònica de la Diputació de Girona determinats tràmits en què sigui necessari identificar-se o signar s’admeten els certificats i els mecanismes d’identificació especificats a «Certificats digitals emprats i admesos per la Seu Electrònica» (enllaç a l’espai web corresponent).

Per comprovar la validesa dels certificats digitals emprats per la Seu Electrònica consulteu «Validació de certificats digitals» (enllaç a l’espai de la Seu Electrònica corresponent). 

 

2. Sistemes operatius i navegadors suportats

• Mozilla Firefox, versió 3.5 o superior

• Microsoft Internet Explorer, versió 7.0 o superior

• Google Chrome, versió 22.0.1229.1.92 o superior

 

3. Java: màquina virtual

En tots els casos és necessari tenir instal·lada la màquina virtual de Java versió 1.6.0 o superior (es pot descarregar de manera gratuïta des d'aquest enllaç).  

Si ja teniu la màquina virtual de Java instal·lada, cal que us assegureu que teniu, com a mínim, la versió 1.6.0_31. Per saber la versió que teniu instal·lada, simplement obriu una finestra al vostre navegador web i dirigiu-vos a aquest enllaç. 

Si utilitzeu un servidor Proxy per accedir a Internet (si teniu dubtes de si l’utilitzeu o no, contacteu amb el vostre Departament d’Informàtica), cal que configureu el Java amb aquesta informació i seguint les instruccions que trobareu aquí. Per obtenir les claus heu de dirigir-vos a la pàgina web Consorci AOC 

4. Javascript

És necessari permetre l’execució de codi JavaScript.

 

5. Applet

És necessari permetre la descàrrega d’applets (enllaç) per utilitzar els diferents components de signatura electrònica necessaris.

 

6. Documents en format PDF 

Cal tenir instal·lat l’Adobe Reader 7.0 o superior. Si no el teniu instal·lat, podeu baixar-vos-el gratuïtament des d'aquest enllaç

Per generar documents en format PDF a partir d’altres aplicacions ofimàtiques es poden descarregar, entre d’altres, les solucions gratuïtes següents:

- CutePDF (enllaç

- Bullzip (enllaç

 

7. Documents adjunts

Per adjuntar documents a les sol·licituds, els escrits i les comunicacions presentats en el Registre Electrònic s’ha de garantir que són llegibles i que estan lliures de virus informàtics o de qualsevol altre codi maliciós.

Han de tenir el format PDF o el propi dels paquets ofimàtics Open Office i Microsoft Office per a documents de text, així com qualsevol altre que s’ajusti als formats i estàndards aprovats per l’Esquema nacional d’interoperatibilitat que s’incorporen en l’entorn de la Seu Electrònica.

 

8. Lector de targetes

El DNI electrònic o qualsevol certificat digital inclòs en una targeta necessita un dispositiu addicional que és el lector de targetes criptogràfiques. 

 

9. Drivers i claus públiques

El DNI electrònic necessita drivers específics per poder funcionar. Els trobareu des d'aquest enllaç.

Un cop instal·lats els drivers és recomanable instal·lar també les claus públiques de l’Agència Catalana de Certificació, per evitar missatges d’avís reiteratius que alerten que el navegador no reconeix els certificats. Per descarregar i instal·lar les claus heu de dirigir-vos a la pàgina web Consorci AOC, o bé consultar l’espai «Descàrrega de claus públiques» d’aquesta Seu per obtenir més informació (enllaç a l’espai corresponent de la Seu Electrònica).





Portal de Transparència de DDGI
Cercador
BOP Butlletí Oficial de la Província Factura electrònica Operacions pressupostàries Tràmits en línia
  • Utilitats
  • Imprimir Imprimir
  • Compartir Compartir
  • Enviar Enviar
REGISTRE GENERAL D'ENTRADA Pujada de Sant Martí, 4-5. 17004. Girona · T 972185000
I SORTIDA DE DOCUMENTS Horari: De dilluns a divendres de 8.30 a 14 h. NIF: P1700000A