
El Servei de Biblioteques de la Diputació premia amb lots de llibres els nens i nenes guanyadors del concurs “Digues per què t’agrada anar a la biblioteca” que es va dur a terme en el marc de la Fira del Conte de Medinyà, i on hi van participar una cinquantena de nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Aquest és el segon any que s’organitza la fira, que té com a objectiu obrir un espai al conte on tenen cabuda tant el públic infantil com l’adult. Durant els dies 28 i 29 de maig una sèrie d’activitats, concursos i espectacles van apropar els visitants de la fira al món del conte des de totes les vessants possibles.
El Servei de Biblioteques de la Diputació hi va participar amb el concurs “Digues per què t’agrada anar a la biblioteca” per tal de fomentar el gust per la lectura i promoure les biblioteques gironines. El concurs va consistir a exposar, els nens i nenes concursants, les raons per les quals anaven a la biblioteca. Els guanyadors van poder recollir els lots de llibres a la Biblioteca Antònia Adroher de Girona (que ha col·laborat en el lliurament dels premis), a la Biblioteca Comarcal de Banyoles i a la Biblioteca Municipal de Celrà.
“M’agrada anar a la biblioteca perquè hi ha molts de llibres i els puc llegir tots i me’ls puc emportar a casa”; aquesta és la raó exposada per una de les guanyadores del concurs, Lara Beltran Pujol.