Jornada sobre Administració electrònica i gestió documental
La "Fundación Democarcia y Gobierno Local" juntament amb la Diputació de Girona van organitzar el passat dia 6 de març de 2020 una jornada sobre el nou horitzó de les Administracions Públiques. Els temes que es van tractar van ser: la transformació digital de les Administracions Públiques, el procediment administratiu electrònic en l'àmbit local, l'administració electrònica a la Unió Europea i el tractament documental.
Ponències
- El tractament documental: anàlisi, classificació, descripció i conservació de documents electrònics. El cas de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat
- Perspectives futures i convergència de l'administració electrònica amb Europa; en especial, l'acreditació de l'actuació de l'Administració. Dr. Nacho Alamillo
- Administración y gestión documental La transformación digital en las administraciones públicas: claves, retos y casos prácticos. Magda Lorente Martínez
- Procediment administratiu electrònic a l'Administració Local. Jordi Castanyer i Sílvia Subirana