Notícies

Pere Vila assisteix a l’entrega dels premis Cactus

Foto : Pere Vila assisteix a l’entrega dels premis Cactus

El president de la Diputació de Girona, Pere Vila, va assistir ahir al vespre a l’entrega dels premis Cactus, organitzats per les associacions Club de Màrqueting i Vendes de Girona i Digitals Girona. En l’acte, que va tenir lloc al Teatre Municipal de Girona, també hi varen ser presents Marta Madrenas, alcaldessa de Girona; Miquel Martín, secretari de Comunicació de la Generalitat de Catalunya; Gemma Geis, vicerectora de Desenvolupament Normatiu, Governança i Comunicació de la Universitat de Girona; Glòria Plana, tercera tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament de Girona, i Quim Salvi, director de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona i membre del jurat dels premis Cactus 2017, entre altres autoritats.

Els premis Cactus consten de deu categories, entre les quals es van estrenar les de Cactus Honorífic, que va ser per a Toni Segarra, publicista i empresari espanyol reconegut per la seva trajectòria amb l’agència SCPF, i el Premi Cactus a la Millor Campanya de Màrqueting Social, que va ser per al projecte «Regala memòria», fet per Undatia Comunicació per a la Fundació ACE. El Gran Premi del Jurat va ser per a la campanya de comunicació de Vino Afortunado de Viñedos Singulares.

Durant la seva intervenció, Pere Vila va destacar el compromís de la Diputació envers aquests premis: «Treballem per aconseguir que els Cactus arrelin fort i esdevinguin uns premis de referència a Catalunya en els sectors digital i de la comunicació. Dos àmbits que, de fet, són l’espina dorsal de la societat en l’era de la informació».

El Premi al Millor Web va ser per a Benegre.com, realitzada per Artic Studio; el Premi a la Millor App, per a Zonectats, realitzada per Zonectats; el Premi al Millor E-commerce, per a Dormitum, realitzada per Interactiu; el Premi a la Millor Innovació de Producte, per a SuppaCaps, d’Arplex; el Premi a la Millor Campanya de Màrqueting, per a Velencoco, realitzada per Umami Video; el Premi a la Millor Campanya de Comunicació, per a Temporada Alta: l’«Illa del plaer», realitzada per Bitò, i el Premi al Millor Influenciador de l’Any, per a Con Luz y Color. 

Els finalistes es poden consultar mitjançant l’enllaç següent: http://premiscactus.com/finalistes-premis-cactus-2017

La vetllada, presentada pel periodista i escriptor Martí Gironell, va estar amenitzada per l’actuació musical en directe de The Crab Apples.

 

La transformació digital a debat

Abans de l’entrega de premis, la gala va comptar també amb la taula rodona «Com afecta la transformació digital els diferents players de la indústria?», moderada per Jordi Pi, periodista, en la qual va participar Xantall Llavina, periodista de Catalunya Ràdio i El Punt Avui; Enric Nel·lo, creatiu publicitari de Grey Spain; Miquel Martí, emprenedor en el sector de l’smart city (ciutat intel·ligent), i Oriol Jara, guionista de Minoria Absoluta.