Repositori de les activitats en línia
69 activitats en línia disponibles
Com guanyar diners: Models de negoci a Internet
Diputació de GironaOBJECTIUS: Oferir al participant una àmplia visió sobre les diferents fonts d’ingressos que ofereix Internet. Aquesta visió sol ser molt limitada en l'usuari sense experiència en la creació de negocis en línia. Els objectius d'aquesta sessió són: - Obtenir una visió general sobre les diferents fonts d'ingressos que pot utilitzar un negoci en línia. - Familiaritzar-se amb els diferents models de negoci a través d'ex...
Millora les teves habilitats de comunicació en públic
Universitat de GironaAprendràs a comunicar amb eficàcia en presentacions, reunions, actes d’empresa, entre altres. Captaràs millor l’atenció del teu públic i passaràs de tenir por de fer presentacions a gaudir-ne. Objectius: Controlar els nervis i guanyar seguretat a l’hora de parlar en públic. Saber mantenir l’atenció del públic. Prendre consciència dels diferents llenguatges del nostre cos. Utilitzar un llenguatge verbal po...
Autoocupació: Sóc el que vull ser
Universitat de GironaConèixer l’autoocupació com una alternativa laboral de qualitat i entendre què significa emprendre. ObjectiusMotivar a totes aquelles persones que tenen una idea de negoci a engrescar-se en fer-la realitat. PonentAlexandra Planella, delegada a Girona de la Fundació Autoocupació. Assessora i formadora de persones emprenedores. Mentora d'emprenedors. Perfil dels assistentsEmprenedors, estudiants en cerca de pràctiques en empresa i/o feina, i titul...
Com preparar-se per realitzar una entrevista telèfonica o a través de video-conferència. Conèixer els principals elements d'una entrevista de feina a través del telèfon o video-conferència i com enfrontar-s'hi amb garanties d'èxit.
Formació online de 1h de durada on s'explicarà per a què serveix una carta de presentació, quins són els principals elements que hi ha de costar i quan és important utilitzar-la.
Elevator Pitch. Ven la teva idea en 90 segons
Universitat de GironaAdquiriràs pautes i eines bàsiques per aconseguir una comunicació òptima. Aprendràs a captar l'atenció de les persones que t'escolten, a persuadir-les, a corregir els errors més comuns que cometem quan ens hem de vendre i tècniques per parlar en públic correctament. Objectius: Disposar de les eines bàsiques per comunicar el teu projecte. Comunicar una idea en 90 segons. Captar l’atenció de la persona que t’esco...
Disseny i confecció d’un Pla d’e-Màrqueting
Universitat de GironaEn aquest curs definirem una metodologia que ens permet ser molt eficients a l’hora de planificar i d’assolir els nostres objectius de comunicació i/o màrqueting. Objectius: Conèixer les diferents fases que forma part el pla d’e-màrqueting. Anàlisis de situació: Eines que utilitzem Com establir un objectiu SMART. Com definir el perfil del públic objectiu amb el mapa d’empatia Com triar una estrat...
Com dissenyar un pla de xoc municipal per al sector del comerç
Diputació de GironaLa Diputació de Girona organitza el webinar «Com dissenyar un pla de xoc municipal per al sector del comerç»,adreçat al personal de l’Administració local de la demarcació de Girona. Aquest taller pràctic de dues hores facilitarà instruments, en matèria de comerç, per donar resposta a la crisi generada per la COVID-19. Al llarg del webinar es posaran en context les limitacions que imposen el Decret llei 18/20 i l&r...
Tipologies de CV: quin és el més adequat per a tu? Què no pot faltar al teu CV. Fes que el teu CV destaqui per sobre la resta A càrrec de Glòria Noguer, tècnica de l’EMO de Salt
Moratòries i el pagament d'impostos en el marc de la COVID19
Diputació de GironaAsela Coll, assessora fiscal, explicarà ens quins casos i com l’empresa es pot acollir a les moratòries aprovades pel govern i com afecta al pagament dels impostos. Durant el taller es resoldran tots els dubtes dels assistents i s’orientarà sobre les vies disponibles per ajudar a superar la situació d’excepcionalitat.