Disseny i confecció d’un Pla d’e-Màrqueting

Girona

Data d’inici 29/04/2020
Data de finalització 29/04/2020
Durada 1 hores
Horari De 12 a 13 h

Descripció

En aquest curs definirem una metodologia que  ens permet ser molt eficients a l’hora de planificar i d’assolir els nostres objectius de comunicació i/o màrqueting.  

Objectius:

  • Conèixer les diferents fases que forma part el pla d’e-màrqueting.
  • Anàlisis de situació: Eines que utilitzem 
  • Com establir un objectiu SMART.
  • Com definir el perfil del públic objectiu amb el mapa d’empatia
  • Com triar una estratègia d’Inbound o Outbound màrquèting.
  • Reconèixer la tàctica segons: mitjans de pagament, mitjans propis, mitjans guanyats
  • Definir el pla d’acció.
  • Saber monitoritzar l’analítica.

Ponent
Oscar Cumí, director del Postgrau en màrqueting digital i e-commerce per Euncet Business School. Especialitzat en màrqueting de MicroInfluencers. Consultor per multinacionals , Startups i  Pimes a través de l’agència Mr. Who.

 

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Universitat de Girona

Organitza

Universitat de Girona

Format On-line
Preu Gratuït amb inscripció prèvia
Persones destinatàries Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència No
Pràctiques a l’empresa No
Família ALTRES

Voleu rebre alertes de formacions similars?

Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.