Disseny i confecció d’un Pla d’e-Màrqueting
Girona
Data d’inici
29/04/2020
Data de finalització
29/04/2020
Durada
1 Hores
Horari
De 12 a 13 h
Descripció
En aquest curs definirem una metodologia que ens permet ser molt eficients a l’hora de planificar i d’assolir els nostres objectius de comunicació i/o màrqueting.
Objectius:
- Conèixer les diferents fases que forma part el pla d’e-màrqueting.
- Anàlisis de situació: Eines que utilitzem
- Com establir un objectiu SMART.
- Com definir el perfil del públic objectiu amb el mapa d’empatia
- Com triar una estratègia d’Inbound o Outbound màrquèting.
- Reconèixer la tàctica segons: mitjans de pagament, mitjans propis, mitjans guanyats
- Definir el pla d’acció.
- Saber monitoritzar l’analítica.
Ponent
Oscar Cumí, director del Postgrau en màrqueting digital i e-commerce per Euncet Business School. Especialitzat en màrqueting de MicroInfluencers. Consultor per multinacionals , Startups i Pimes a través de l’agència Mr. Who.
Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Organitza
UdGOcupació
Contacte
ocupacio@udg.edu
Format
On-line
Preu
Gratuït amb inscripció prèvia
Persones destinatàries
Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència
No
Pràctiques a l’empresa
No
Família
ALTRES
Voleu rebre alertes de formacions similars?
Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.