Repositori de les activitats en línia
69 activitats en línia disponibles
Taller d'una hora on es parlarà el funcionament d'una entrevista laboral, les situacions que es poden trobar, consells per tal de dona una bona impressió i preguntes que puguin tenir els usuaris parlant d'experiències pròpies.
El nou reglament de protecció de dades: consulta com t’afecta
Diputació de GironaAquest curs es dirigeix a pimes i autònoms que vulguin conèixer com els afecten les novetats en protecció de dades, després de l’aprovació del Reglament europeu (RGPD) i la recent promulgada Llei de protecció de dades personals i garantia de drets digitals (LOPDGDD). Els assistents tindran l’oportunitat de participar en un taller en què podran exposar el seu cas per rebre les recomanacions del ponent.CONTINGUTS:Gestionar els tractaments de dade...
Eines per a una organització digital eficaç
Diputació de GironaEn un entorn on el treball remot dels equips serà una nova realitat, les eines digitals de gestió per a l’organització del treball seran clau per a la supervivència de les empreses. Aquesta formació se centrarà a donar diverses eines per a la gestió i l’organització dels equips en un entorn de treball digital.CONTINGUTS:Diferenciar gestió de tasques i objectius.Models d’organització i productivitat personal.Organitzar...
Brànding, desenvolupa la teva estratègia de marca
Diputació de GironaAquesta càpsula formativa està dirigida a empreses que vulguin aprendre què és el brànding i com desenvolupar-lo. Al llarg de la sessió es donarà a conèixer el brànding electrònic i s’explicarà com utilitzar diverses eines per construir l’estratègia de marca. Els assistents podran seguir un taller pràctic que els permetrà consolidar els conceptes explicats. CONTINGUTS:Concepte de brànding....
Estratègia comercial en entorns digitals
Diputació de GironaAquesta càpsula formativa està dirigida a empreses i autònoms que vulguin establir una estratègia comercial, a través d’eines digitals, que els permeti un increment sòlid de les vendes. Al llarg de la sessió es definirà el client objectiu, els productes i serveis que es volen comercialitzar i s’analitzarà com ho fa la competència. Es definiran els canals de venda digitals, ja sigui la plana web, el marketplace o les Xarxes ...
Sectors amb demanda de feina a l'estiu: oci i lleure, comerç, restauració, turisme. Requisits i documentació. Estratègia de cerca de feina per aquests sectors. Oferir a persones que es trobin en situació d’atur o en cerca de noves sortides laborals els recursos per a trobar feina de temporada.
Com puc treure tot el potencial a les xarxes socials?
Universitat de GironaDescripció: Coneixes el valor de les xarxes? Descobreix com aprofitar els recursos que tens a mà per treure el màxim profit de les plataformes digitals del moment. Objectiu: Donar a conèixer les eines, aplicacions i estratègies clau per incrementar el creixement d'una comunitat digital proactiva mentre es creen i comparteixen continguts de valor.Ponent: Khaoula Boumaaza, creadora de continguts i influencer gironina amb més de 50.000 seguidors ...
Com empendre col·laborativament
Universitat de GironaConèixer els aspectes a tenir en compte en els projectes i iniciatives d'emprenedoria col·laborativa: Integrem els principis i valors cooperatius a l'equip humà, el producte/servei i costos; la comunicació, i la planificació econòmico-financera.ObjectiusDonar a conèixer les claus organitzatives i de funcionament de les entitats d'emprenedoria col·lectiva.PonentSandra Teixidor Armadà, llicenciada en Dret. Consultora d’emprene...
En el taller s’explicaran les diverses opcions que té l’empresa per gestionar la reincorporació dels seus treballadors, les mesures de prevenció que s’hauran d’implementar i les prestacions que es mantindran durant el desconfinament. En el taller es resoldran tots els dubtes dels assistents i s’orientarà sobre altres vies per ajudar a reiniciar l’activitat de l’empresa. Els punts que s’abordaran en la sessió són: ...
La intel·ligència no verbal per a convèncer
Universitat de GironaConnectaràs amb l’altre per tenir una bona comunicació des del principi de la conversa. La connexió depèn molt més d’aspectes no verbals que del contingut del missatge. L’objectiu és que inspiris confiança des del primer segon i que aprenguis a reaccionar adequadament en situacions delicades. Objectius: Tenir més influència en els altres. La importància del llenguatge no verbal. Planificar la part més inc...