Estratègia comercial en entorns digitals

Girona

Data d’inici 09/06/2020
Data de finalització 09/06/2020
Durada 3 hores
Horari De 16.00h a 19.00h

Descripció

Aquesta càpsula formativa està dirigida a empreses i autònoms que vulguin establir una estratègia comercial, a través d’eines digitals, que els permeti un increment sòlid de les vendes. Al llarg de la sessió es definirà el client objectiu, els productes i serveis que es volen comercialitzar i s’analitzarà com ho fa la competència. Es definiran els canals de venda digitals, ja sigui la plana web, el marketplace o les Xarxes Socials, en funció del públic objectiu. Es crearà el discurs digital, que arribi i connecti amb el públic, i es mostrarà com fer publicacions que contribueixin a un increment de les vendes. Finalment, es mostraran eines digitals pel seguiment i automatització de les vendes.

CONTINGUTS:
Detecció del client objectiu en entorns digitals
Canals de venda digitals
Continguts de qualitat pel client objectiu
Eines digitals pel seguiment i control de les vendes

DIRIGIT A: Responsables del departament comercial o de vendes, empresaris, autònoms  i emprenedors que vulguin tenir més coneixements sobre com fer una estratègia comercial digital sòlida.

PONENT: Miquel Ibáñez
DATA: 9 de juny de 2020
HORA: de 16.00h a 19.00h
LLOC: Aula online

Diputació de Girona

Organitza

Diputació de Girona

Format En línia
Persones destinatàries Treballadores, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència No
Pràctiques a l’empresa No
Família Comerç i màrqueting

Voleu rebre alertes de formacions similars?

Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.