Comerç a casa

Sempre Roses

Preguntes freqüents

Per a clients i usuaris

  • 1. És necessari registrar-se per fer una comanda?
    • Perquè la vostra comanda arribi als locals i, si s’escau, puguin trucar-vos per confirmar-la, és necessari registrar-se prèviament com a usuari (només tardareu un minut). El registre és gratuït i podeu eliminar les vostres dades sempre que ho desitgeu (cuidem en extrem la privacitat).
  • 2. Cal fer totes les comandes mitjançant la plataforma?
    • No és necessari que totes les comandes es facin a través del web. Aquesta plataforma serveix d’intermediària entre els negocis i els clients. Una vegada conegueu els productes o serveis dels negocis, podeu posar-vos-hi en contacte per telèfon, WhatsApp o les vies que el mateix negoci tingui habilitades.
  • 3. L’entrega a domicili té un cost extra?
    • Cada negoci indica el preu dels seus serveis extres en la descripció de la seva pàgina. Tota la informació està detallada i, per a qualsevol dubte, sempre podeu posar-vos en contacte amb el negoci.
  • 4. Es pot utilitzar Paypal, targeta de crèdit o Bizum per fer els pagaments?
    • Cada negoci té el seu propi mètode de pagament, que està indicat en la descripció dels seus serveis. En cas de dubte, poseu-vos en contacte amb l’establiment. Molts negocis tenen TPV (terminal punt de venda) per pagar amb targeta i, sempre que sigui possible, us recomanem fer el pagament telemàtic per evitar contactes i millorar la seguretat.
  • 5. És segura l’entrega a domicili dels productes?
    • Tots els establiments adscrits en aquest web tenen l’ordre d’extremar les mesures d’higiene i seguretat per tal d’evitar el contagi, i s’ha establert un protocol d’actuació a l’hora de lliurar la comanda. El servei a domicili es realitza sense contacte.

Per a comerços, serveis, restaurants i altres negocis

  • 1. Per què cal registrar-se?
    • Quan us registreu, faciliteu que els usuaris puguin veure els vostres productes. Tindreu accés a una àrea privada on podreu editar la informació del negoci i afegir els productes personalitzats en cada moment. Si teniu dubtes de com emplenar la fitxa, us ajudarem en el que necessiteu.
  • 2. Es podrà modificar la informació dels productes o serveis oferts?
    • Sí, des de de l’àrea privada podreu editar tota la informació del vostre negoci. En tot moment podreu informar els usuaris dels vostres serveis i productes, i modificar-los.
  • 3. Quines mesures cal adoptar per fer l’entrega a domicili?
    • Davant l’emergència sanitària és important reforçar les mesures d’higiene i seguretat per tal d’evitar contagis entre els repartidors i els clients, i caldrà:
      – Proporcionar guants i màscares als repartidors.
      – Desinfectar les bosses abans de lliurar-les als repartidors.
      – Agafar les bosses pels costats, per tal d’evitar tocar les nanses.
      – Lliurar la comanda mantenint la distància de seguretat.
      – Preferentment, no intercanviar diners i facilitar el pagament mitjançant datàfon o Bizum.
      – Lliurar la comanda, preferiblement, en bosses precintades per garantir l’embalatge òptim.
      – Realitzar el servei a domicili sense contacte.
  • 4. Es pot cobrar per fer l’entrega a domicili?
    • Els preus els trieu vosaltres. La majoria de negocis faran el lliurament gratuït, ja que és una molt bona estratègia de màrqueting, al mateix temps que fidelitzeu nous clients i ajudeu la comunitat. Anoteu en la fitxa del vostre negoci el preu de tots els productes així com les despeses extres d’entrega a domicili perquè els clients no tinguin cap dubte al respecte.
  • 5. Com es pot cobrar als clients?
    • La plataforma encara no ofereix servei de pagament a distància, per la qual cosa us recomanem que porteu el datàfon del negoci en el moment del lliurament. D’altra banda, podeu afegir la informació del vostre compte de Paypal a la vostra àrea de negoci per poder rebre els pagaments a l'instant (en cas que no tingueu un compte de Paypal, podeu contactar-nos i us explicarem pas a pas com crear-lo). Una altra opció és facilitar el pagament mitjançant Bizum.
  • 6. Com es rebran les comandes dels clients?
    • Rebreu la informació de les comandes a través de la plataforma, i també us arribarà un avís al correu electrònic, però us recomanem que reviseu la vostra àrea de negoci en cas que el correu us arribi amb retard. Podeu fer-ho des d’un ordinador de sobretaula, un portàtil, una tauleta, un mòbil... Però recordeu que també podeu afegir el número de telèfon del vostre negoci perquè les comandes es puguin realitzar mitjançant trucades de veu o bé mitjançant WhatsApp. Vosaltres decidiu!
  • 7. S’ha de pagar alguna comissió per l’ús de la plataforma?
    • No, aquesta plataforma es posa a l’abast dels negocis del municipi a través de l’ajuntament. És totalment gratuïta per tal d’ajudar els restaurants, bars, comerços i altres negocis.

*Enllaços i informació per a obrir comptes de pagament de les quals hem parlat en aquestes FAQ*
Producte afegit