Una dona descobreix, durant l'última emprova del vestit de núvia, l'obsessió d'una besàvia per tal que les dones de la família quan es converteixin en núvies es casin i tinguin nenes i així formar una cadena que es perpetuï. L'obra mostra tres dones d'una mateixa família que s'enfrontaran a una decisió que transformarà la seva vida. Una reflexió sobre el model social amb una societat centrada en models familiars «tradicionals» afavorits per «la hipocresia i la falsa moral». A l'espectacle s'hi veuen la cara i la creu de la mateixa moneda com són l'amor i el desamor. Mentre que l'amor el representa el desig, el desamor representa la renúncia i l'odi. Fàbrica de núvies aborda una problemàtica actual i molt vigent a partir d’una mirada crítica a la institució del matrimoni. Sense deixar de ser un text dramàtic, és un monòleg que conté altes dosis d’un subtil i especial sentit de l’humor.
L’any 2018 van representar el Conte de Nadal, de Charles Dickens, en versió de lectura dramatitzada. Per Setmana Santa del 2020, a causa de la covid-19, van haver de suspendre la representació de Christ, el mite, un gran muntatge poètic i audiovisual del poeta olotí Josep Munteis i Bracons, i finalment el novembre del 2020 estrenen l’obra teatral El crèdit, de Jordi Galceran.
Entre els projectes actuals de la Secció Catòlica del Centre Catòlic d’Olot (SDCC), a part de continuar la representació d’El crèdit i la represa de l’escenificació de Christ, el mite, hi ha les obres teatrals Consell familiar, de Cristina Clemente; La senyoreta Júlia, d’August Strindberg; la lectura dramatitzada de Testament, de Josep Maria Benet i Jornet, i Els pastorets dels catòlics, representació que celebrarà el 140è aniversari de la primera posada en escena, l’any 1880.