Aquest concert pretén ser un homenatge al gènere del bolero, Patrimoni Immaterial de la Humanitat des del 2023 per la UNESCO, i està pensat per difondre i donar a conèixer grans obres del lied mexicà i cubà amb una estructura musical clàssica, però que han rebut el regust popular del folklore musical del mateix país. Entre el repertori hi podreu trobar la música de Manuel M. Ponce, María Grever, Consuelo Velázquez, Tata Nacho i Ernesto Lecuona, entre d'altres.
Mestra d’Educació Musical i llicenciada en Pedagogia per la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Girona, cursa els seus estudis musicals al Conservatori Isaac Albéniz de Girona i obté el títol professional de cant el juny del 2005. Cursa els seus estudis superiors de cant a través del Trinity College of London i obté el títol de licenciate (LTCL) el juny del 2017. Ha rebut classes de tres grans pedagogues del cant com són Chantal Botanch, Carmen Bustamante i Rimma Khismatullina. Des de llavors ha ofert concerts com a solista per molts pobles de Catalunya i ha estat la solista principal a l’opereta El mite de l’Empordà, de la compositora Reinalda Blanco. Ha format part del Cor d’Amics de l’Òpera de Girona i del cor del Gran Teatre del Liceu en la representació de La forza del destino (2012) i Atlàntida (2013). Des de fa nou anys, forma part del cor Novaria al Palau de la Música Catalana fent les produccions operístiques de: Carmen, de Bizet; La Traviata, de Verdi; La flauta màgica, de Mozart; i Tosca, La Bohème i Madama Butterfly, de Puccini. Estudia cant amb la soprano Mercè Puntí, posteriorment cursa estudis de perfeccionament amb Joyce Lee Fieldsen, Montserrat Caballé, Dalton Baldwin, Alejandro Zabala, Emma Kirkby, Chantal Botanch, etc. Ha cantat en múltiples teatres d’arreu de Catalunya i d’Espanya, com ara el Palau de la Música Catalana, el Gran Teatre de Liceu, el Palau Sant Jordi, l'Auditori Ateneu de Madrid, la Universitat de Sevilla, l'Auditori del Gran Casino d’Aranjuez, el Teatro Bretón de Logronyo…, així com en teatres de nivell internacional com el König Albert Theatre de Bad Elster i el Tuttlingen Auditorium de Tuttingen (Alemanya), el Teatre Amèrica, el Teatre Nacional i la Sala Cervantes de Cuba, i a Mèxic al Museo del Virreinato i al Conservatori Nacional de Mèxic, entre d’altres.