El famós lletrat Lluc Llenguallarg es disposa a recitar el poema més bell que ha donat mai la llengua catalana. El públic, entusiasmat, l’aclama amb furor. Però ningú no ha pensat que? el conserge encara ha de passar el pal de fregar per l’escenari. Aquest espectacle de malabars lingüístics, paraules juganeres i dites trapelles ens farà riure un bona estona i aprendre a no jutjar un llibre per la portada. O sí?
Solucions Escèniques som una companyia empordanesa dedicada a la creació i la representació de tota mena d’esdeveniments i espectacles teatrals, projectes, peripècies o aventures artístiques que ens passin pel cap. Duem a terme des de teatre de carrer i de sala fins a sopars temàtics per a grups, festivals, aplecs, excursions teatralitzades, projectes audiovisuals, etc.
L’estiu del 2021 neix Solucions Escèniques per dotar d’una nova forma les propostes culturals que es fan a les nostres terres. La barreja de vocació, experiència i energia ens defineix. Els nostres col·laboradors, que graten en la història i el patrimoni català, ens ajuden a llançar-nos a qualsevol tipus de projecte per recuperar i explicar la història de l’Empordà. Siguin nostres o vostres, les idees, ens agrada jugar i adaptar-nos a tot tipus de situació i públic. Per aconseguir-ho, ens agrada fer partícips els teixits comercial, associatiu o institucional dels pobles i ciutats que trepitgem. Els futurs espectacles, que bé poden tenir un caràcter medieval, fantàstic, divulgatiu o de creació pròpia, poden moure’s per molts formats. Estem oberts a qualsevol tipus de proposta, des de l’audiovisual fins a les experiències nocturnes més immersives.