Taller
Apte per a biblioteques
Aquest espectacle taller compta amb la participació activa del públic. Està pensat per a infants a partir de cinc anys acompanyats o no dels pares. També es pot plantejar un taller per a adults.
S’aconsellen grups no superiors a vint persones en sessions d’uns noranta minuts.
El cost de l’espectacle inclou el caixet i el material del taller.
L’herbari de les bruixes
Bruixes i bruixots són els protagonistes de les històries que expliquem. A totes hi surten beuratges i ungüents fets amb tota mena d’ingredients. Nosaltres, com les antigues trementinaires, venim carregades d’herbes remeieres, us les ensenyarem i n’explicarem les virtuts, i tot seguit crearem un herbari. Ens imaginarem també, mentre expliquem un munt de coses sobre les bruixes, quin beuratge podríem crear nosaltres i quines virtuts tindria. Coneixerem un munt d’herbes, gaudirem de les històries de bruixes i bruixots i confeccionarem un herbari.
Llibre gegant
Per començar necessitem una història: la podem portar, ens la podeu proposar i, fins i tot, ens la podem inventar. Explicarem l’argument i tot seguit crearem els personatges i definirem les il·lustracions tenint present que han de formar part d’un llibre. Treballarem tot un seguit de tècniques artístiques que finalment ens permetran obtenir un llibre gegant nascut de la col·laboració de totes les persones assistents. Coneixerem i gaudirem de tot el procés de creació d’un llibre, un llibre fet per tots i que després es compartirà.
Assumpta Mercader es dedica a explicar contes per a petits i grans, i també treballa com a titellaire i actriu. En aquests espectacles va acompanyada de Joan Hernández, bateria a Dones fosques; Núria Brucart, actriu a Relacions, liposuccions i altres embolics, i Núria Robert, violí a Contes que acaben malament, o no.