Notícies

Onze restaurants participen en la 31a campanya gastronòmica «Pals i la cuina de l'arròs»

Foto : Fotos: Ajuntament de Pals

La diputada de Girona Excel·lent i Mercats, Vanessa Peiró, ha participat en la presentació de l'esdeveniment, que arrenca avui i s'allargarà fins al proper 2 de juny

El celler Mas Geli de Pals ha acollit aquest dijous al matí la presentació de la 31a campanya gastronòmica «Pals i la cuina de l'arròs». L'esdeveniment uneix l'Ajuntament, molins i restaurants per treballar plegats amb el doble objectiu de promocionar Pals com a municipi turístic, i l'arròs com a producte local que conrea des del segle XV. 

Des d'avui i fins al proper 2 de juny, els onze restaurants participants (Antic Casino, Ca la Teresa, Can Rubén, El Mirador de Pals, El Pedró, Es Portal, Golf Beach, Golf de Pals, La Vila, Pahissa del Mas i Sol Blanc) ofereixen als seus clients un menú que té com a plat principal l'arròs de Pals. A més, el programa es complementa amb una sèrie d'activitats paral·leles, principalment als arrossars. 

L'acte ha comptat amb la participació de l'alcalde, Carles Pi; la presidenta del Consell Comarcal del Baix Empordà, Glòria Marull; la diputada de Girona Excel·lent i Mercats de la Diputació de Girona, Vanessa Peiró, i la regidora de Promoció Econòmica i Turisme de l'Ajuntament de Pals, Eva Safont, entre d'altres. 

La Diputació de Girona dona suport econòmic a la marca Arròs de Pals per consolidar-la i fer-la créixer. En aquest sentit, la diputada Vanessa Peiró ha lloat «la qualitat i textura singular» d'aquest producte i ha fet una defensa del producte de proximitat, l'aposta del segell de qualitat agroalimentària Girona Excel·lent.

«Hem de posar en valor tots aquests productes únics, diferents i de gran qualitat que tenim a la nostra demarcació perquè, quan no es tenen -com pot passar enguany amb la collita de l'arròs per la sequera-, se'n ressent tota la cadena de valor alimentària, especialment els restaurants», ha conclòs. 

Documentació