Programa 2022-2023
Fitxa de l'activitat
Llista d'activitats > Fitxa de l'activitat
Període de sol·licitud tancat
Títol:
Visita guiada al monestir de Sant Joan de les Abadesses
Descripció breu:
Visita al Palau de l'Abadia, residència dels abats, i al monestir de Sant Joan de les Abadesses. Durant l'activitat els alumnes, acompanyats per un educador, identificaran els elements arquitectònics i artístics que formen el cenobi i els relacionaran amb les èpoques i els estils corresponents.
Lloc o equipament:
Monestir de Sant Joan de les Abadesses i Palau de l'Abadia
Nivell educatiu:
Educació infantil: No
Educació primària: Si
Educació secundària: Si
Cicles formatius: Si
Cicle inicial: No
Cicle mitja: Si
Cicle superior: Si
Primer cicle ESO: Si
Segon cicle ESO: Si
Batxillerat: Si
Durada:
1.30 h
Preu/alumne original:
4 €
Preu/alumne amb subvenció aplicada
1.5 €
* La subvenció de la Diputació de Girona és del 70 % del cost de l'activitat, amb un màxim de 2,50 euros/alumne per a activitats de mitja jornada i de 4 euros/alumne per a activitats d'una jornada.
Objectius:
Donar a conèixer la important funció que va tenir el monestir de Sant Joan de les Abadesses en els orígens de la nació catalana. Identificar els elements arquitectònics i artístics presents al monestir i relacionar-los amb els diferents estils artístics i èpoques històriques.
Descripció de l'activitat:
Visita al Palau de l'Abadia, residència dels abats, i al monestir de Sant Joan de les Abadesses. Durant l'activitat els alumnes identificaran els elements arquitectònics i artístics que formen el cenobi i els relacionaran amb les èpoques i els estils corresponents.
Materials utilitzats:
Esquemes del monestir per facilitar les explicacions i la comprensió dels elements que es visiten, a més de l'audiovisual sobre aquest.
Mecanismes d'avaluació:
S'avalua el grau d'assoliment dels objectius de l'activitat a través de la participació activa dels alumnes amb l'educador durant la visita.
Observacions:
El preu no inclou l'entrada al monestir, que és d'1 euro per alumne.