Recursos de missatgeria per impulsar la comunicació de l’empresa
Descripció
Vivim en l’era de la digitalització i la immediatesa. Per això és imprescindible tenir canals de comunicació per interactuar amb els nostres clients. Mentre que fa uns anys el correu electrònic era el rei, avui en dia la missatgeria instantània guanya terreny. Tothom la fa servir diàriament, ja que és una forma de comunicació ràpida i àgil, i les empreses han de veure que fer-ne ús les pot afavorir.
Per treure el màxim rendiment d’aquest recurs, és molt important tenir-lo configurat amb el perfil business a fi d’utilitzar les eines específiques que ofereix, com per exemple crear el catàleg propi dins la mateixa aplicació de missatgeria, classificar els clients per etiquetes, preparar respostes automàtiques i respostes ràpides, etc.
Es tracta d’un conjunt d’eines que ajuden a millorar l’atenció al client, a optimitzar el temps de gestió i a tancar vendes.
Programa:
10.00 h Introducció
10.10 h Ponència
- Diferències entre WhatsApp i WhatsApp Business.
- Configuració del perfil d’empresa.
- Configuració de missatges automàtics.
- Creació del catàleg de productes.
- Configuració de respostes automàtiques.
- Classificació mitjançant etiquetes.
- Extracció d’un enllaç propi per difondre el perfil.
- Extracció de QR.
- Connexió amb xarxes socials.
- Anuncis publicitaris.
- Idees per treure’n el màxim rendiment.
11.50 h Dubtes i preguntes
Ponents:
David Flores o Aina Izquierdo, de Tekla.io. Amb experiència professional en el sector del màrqueting digital, des de fa més de sis anys ofereixen serveis de disseny gràfic, web i estratègia de màrqueting, així com de desenvolupament de solucions a mida i consultoria tècnica.
Ubicació:
Aplicació Teams

Organitza
Diputació de Girona
Contacte
972 143 061 / accelerapime@ddgi.catVoleu rebre alertes de formacions similars?
Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.