Definir la millor estratègia SEO per a la vostra empresa

Data d’inici 06/05/2024
Data de finalització 06/05/2024
Durada 2 Hores
Horari De 10 a 12 h

Descripció

Adquiriu els coneixements necessaris per elaborar una bona estratègia d’optimització del vostre lloc web, tant en cercadors com en millora de la visibilitat, per aconseguir més visites i més oportunitats de venda.

 

Aprendreu quins són els factors que condicionen el posicionament SEO —indexabilitat, rellevància, continguts, senyals de qualitat, etc.— i sereu capaços d’analitzar el SEO d’un web segons aquests factors.

 

L’objectiu és fer una aproximació inicial al SEO de manera que permeti als participants planificar i optimitzar la comunicació en la seva estructura UV per millorar el seu posicionament i incrementar la seva autoritat en l’entorn digital.

 

Aquest curs està adreçat a totes aquelles empreses i autònoms que vulguin millorar la presència a Internet.

 

 

Programa:  

 

10.00 h Introducció 

 

10.10 h Ponència 

  • Introducció al posicionament SEO
  • Paraules clau
  • Arquitectura SEO
  • SEO on page
  • SEO local
  • Estratègies de màrqueting de continguts per SEO
  • Creació d’un informe SEO
  • Auditoria SEO

11.30 h Dubtes i preguntes 

 

 

Ponent: 

 

Lorena Rodríguez, cofundadora i gestora de projectes. Professora de màrqueting digital.

 

Ubicació: 

 

En línia

Comparteix

Diputació de Girona

Organitza

Diputació de Girona

Preu Gratuït
Persones destinatàries Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència No
Pràctiques a l’empresa No
Família ALTRES

Voleu rebre alertes de formacions similars?

Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.