Com elaborar un pla de màrqueting digital i Google Analytics
Data d’inici
29/03/2023
Data de finalització
29/03/2023
Durada
2 hores
Horari
De 12 a 14h
Descripció
Exposarem les diferents fases de les que consta un Pla de Màrqueting Digital. A més ens centrarem amb més detall en la part analítica, veient les funcionalitats de l’eina gratuïta: Google Analytics.
Objectius:
- Obtenir una metodologia que serveixi per confeccionar Plans de Màrqueting Digital amb coherència i eficiència.
- Conèixer les principals funcionalitats de Google Analytics i saber interpretar els diferents indicadors que ofereix l’eina.
Ponent: Oscar Cumí, director del Postgrau en màrqueting digital i e-commerce per Euncet Business School. Especialitzat en màrqueting de MicroInfluencers. Consultor per multinacionals, Startups i Pimes a través de l’agència Mr. Who.
Uns dies abans de la sessió s'informarà del procediment per accedir a la plataforma online.


Organitza
Universitat de Girona
Contacte
ocupacio@udg.edu
Preu
Gratuït
Persones destinatàries
Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència
Sí
Pràctiques a l’empresa
No
Família
ALTRES
Voleu rebre alertes de formacions similars?
Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.