Com elaborar un pla de màrqueting digital i Google Analytics

Data d’inici 29/03/2023
Data de finalització 29/03/2023
Durada 2 hores
Horari De 12 a 14h

Descripció

Exposarem les diferents fases de les que consta un Pla de Màrqueting Digital. A més ens centrarem amb més detall en la part analítica, veient les funcionalitats de l’eina gratuïta: Google Analytics.

Objectius:

  • Obtenir una metodologia que serveixi per confeccionar Plans de Màrqueting Digital amb coherència i eficiència.  
  • Conèixer les principals funcionalitats de Google Analytics i saber interpretar els diferents indicadors que ofereix l’eina.

Ponent: Oscar Cumí, director del Postgrau en màrqueting digital i e-commerce per Euncet Business School. Especialitzat en màrqueting de MicroInfluencers. Consultor per multinacionals, Startups i Pimes a través de l’agència Mr. Who. 

Uns dies abans de la sessió s'informarà del procediment per accedir a la plataforma online.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

 

Universitat de Girona

Organitza

Universitat de Girona

Preu Gratuït
Persones destinatàries Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència
Pràctiques a l’empresa No
Família ALTRES

Voleu rebre alertes de formacions similars?

Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.