Màrqueting digital: Comunicació per empreses i emprenedors

Girona

Data d’inici 23/10/2019
Data de finalització 23/10/2019
Durada 4 hores
Horari De 10 a 14 h

Descripció

Descripció del curs:  
Donar a conèixer les diferents estratègies i mitjans que ens ofereix avui en dia el màrqueting digital per vendre més.

Objectius:

  • Escollir l’estratègia i tàctica digital idònia per a comunicar la teva idea.
  • Conèixer l’ecosistema digital i les estratègies de màrqueting  digital (inbound màrqueting i outbound màrqueting).       
  • Tàctica a seguir (paid media - Google Ads i Social Ads, web, RRSS, App, etc.).
  • Pla d'acció.
  • Analítica: mètriques i KPI's a monitoritzar.

Ponent:
Oscar Cumí, director del Postgrau en màrqueting digital i e-commerce per Euncet Business School. Especialitzat en màrqueting de MicroInfluencers. Consultor per multinacionals, Startups i Pimes a través de l’agència Mr. Who.

Perfil dels assistents: 
Emprenedors, estudiants en cerca de pràctiques en empresa i/o feina, i titulats universitaris que vulguin millorar aquesta competència.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Universitat de Girona

Organitza

Universitat de Girona

Format Presencial
Preu Gratuït amb inscripció prèvia
Persones destinatàries Persones treballadores, Persones aturades, Persones empresàries, Persones emprenedores
Certificat d’assistència No
Pràctiques a l’empresa No
Família ALTRES

Voleu rebre alertes de formacions similars?

Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.