Producte, servei, experiència, atenció... El valor real que percep el client
Girona
Descripció
Aquesta càpsula formativa se centrarà a capitalitzar les experiències del client per generar valor. Al llarg de la sessió s’exposarà com fer el pas de la «gestió de les relacions amb el client» a la «gestió de l’experiència del client», aprofitant cada interacció per oferir una experiència diferent.
CONTINGUTS:
El valor afegit de les relacions humanes en l’atenció al client.
Satisfacció i valor: més del que el client espera.
La resposta de valor de l’empresa connectada a la vida quotidiana del client.
Necessitats.
Inquietuds.
Coneixement del negoci.
10 claus de l’atenció al client.
Diagnosticar l’atenció al client dins de l’empresa.
Reptes de l’experiència del client.
PONENT: Jaume Serra
DIRIGIT A: Empreses i autònoms que vulguin conèixer com aportar més valor al seu producte.
DATA: 23 d’octubre de 2019
HORARI: de 9.30 h a 13.30 h
LLOC: Parc Científic i Tecnològic de la UdG - edifici Giroemprèn, aulari 2
Organitza
Diputació de Girona
Voleu rebre alertes de formacions similars?
Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.