Producte, servei, experiència, atenció... El valor real que percep el client

Girona

Data d’inici 23/10/2019
Data de finalització 23/10/2019
Durada 4 hores
Horari 9.30h a 13.30h

Descripció

Aquesta càpsula formativa se centrarà a capitalitzar les experiències del client per generar valor. Al llarg de la sessió s’exposarà com fer el pas de la «gestió de les relacions amb el client» a la «gestió de l’experiència del client», aprofitant cada interacció per oferir una experiència diferent.

 

CONTINGUTS:

El valor afegit de les relacions humanes en l’atenció al client.

Satisfacció i valor: més del que el client espera.

La resposta de valor de l’empresa connectada a la vida quotidiana del client.

Necessitats.

Inquietuds.

Coneixement del negoci.

10 claus de l’atenció al client.

Diagnosticar l’atenció al client dins de l’empresa.

Reptes de l’experiència del client.

 

PONENT: Jaume Serra

DIRIGIT A: Empreses i autònoms que vulguin conèixer com aportar més valor al seu producte.

DATA: 23 d’octubre de 2019

HORARI: de 9.30 h a 13.30 h

LLOC: Parc Científic i Tecnològic de la UdG - edifici Giroemprèn, aulari 2

Diputació de Girona

Organitza

Diputació de Girona

Persones destinatàries Treballadores, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència No
Pràctiques a l’empresa No
Família Comerç i màrqueting

Voleu rebre alertes de formacions similars?

Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.