Repositori de les activitats en línia
54 activitats en línia disponibles
Sectors amb demanda de feina a l'estiu: oci i lleure, comerç, restauració, turisme. Requisits i documentació. Estratègia de cerca de feina per aquests sectors. Oferir a persones que es trobin en situació d’atur o en cerca de noves sortides laborals els recursos per a trobar feina de temporada.
Com puc treure tot el potencial a les xarxes socials?
Universitat de GironaDescripció: Coneixes el valor de les xarxes? Descobreix com aprofitar els recursos que tens a mà per treure el màxim profit de les plataformes digitals del moment. Objectiu: Donar a conèixer les eines, aplicacions i estratègies clau per incrementar el creixement d'una comunitat digital proactiva mentre es creen i comparteixen continguts de valor.Ponent: Khaoula Boumaaza, creadora de continguts i influencer gironina amb més de 50.000 seguidors ...
Com empendre col·laborativament
Universitat de GironaConèixer els aspectes a tenir en compte en els projectes i iniciatives d'emprenedoria col·laborativa: Integrem els principis i valors cooperatius a l'equip humà, el producte/servei i costos; la comunicació, i la planificació econòmico-financera.ObjectiusDonar a conèixer les claus organitzatives i de funcionament de les entitats d'emprenedoria col·lectiva.PonentSandra Teixidor Armadà, llicenciada en Dret. Consultora d’emprene...
En el taller s’explicaran les diverses opcions que té l’empresa per gestionar la reincorporació dels seus treballadors, les mesures de prevenció que s’hauran d’implementar i les prestacions que es mantindran durant el desconfinament. En el taller es resoldran tots els dubtes dels assistents i s’orientarà sobre altres vies per ajudar a reiniciar l’activitat de l’empresa. Els punts que s’abordaran en la sessió són: ...
La intel·ligència no verbal per a convèncer
Universitat de GironaConnectaràs amb l’altre per tenir una bona comunicació des del principi de la conversa. La connexió depèn molt més d’aspectes no verbals que del contingut del missatge. L’objectiu és que inspiris confiança des del primer segon i que aprenguis a reaccionar adequadament en situacions delicades. Objectius: Tenir més influència en els altres. La importància del llenguatge no verbal. Planificar la part més inc...
Com guanyar diners: Models de negoci a Internet
Diputació de GironaOBJECTIUS: Oferir al participant una àmplia visió sobre les diferents fonts d’ingressos que ofereix Internet. Aquesta visió sol ser molt limitada en l'usuari sense experiència en la creació de negocis en línia. Els objectius d'aquesta sessió són: - Obtenir una visió general sobre les diferents fonts d'ingressos que pot utilitzar un negoci en línia. - Familiaritzar-se amb els diferents models de negoci a través d'ex...
Millora les teves habilitats de comunicació en públic
Universitat de GironaAprendràs a comunicar amb eficàcia en presentacions, reunions, actes d’empresa, entre altres. Captaràs millor l’atenció del teu públic i passaràs de tenir por de fer presentacions a gaudir-ne. Objectius: Controlar els nervis i guanyar seguretat a l’hora de parlar en públic. Saber mantenir l’atenció del públic. Prendre consciència dels diferents llenguatges del nostre cos. Utilitzar un llenguatge verbal po...
Autoocupació: Sóc el que vull ser
Universitat de GironaConèixer l’autoocupació com una alternativa laboral de qualitat i entendre què significa emprendre. ObjectiusMotivar a totes aquelles persones que tenen una idea de negoci a engrescar-se en fer-la realitat. PonentAlexandra Planella, delegada a Girona de la Fundació Autoocupació. Assessora i formadora de persones emprenedores. Mentora d'emprenedors. Perfil dels assistentsEmprenedors, estudiants en cerca de pràctiques en empresa i/o feina, i titul...
Com preparar-se per realitzar una entrevista telèfonica o a través de video-conferència. Conèixer els principals elements d'una entrevista de feina a través del telèfon o video-conferència i com enfrontar-s'hi amb garanties d'èxit.
Formació online de 1h de durada on s'explicarà per a què serveix una carta de presentació, quins són els principals elements que hi ha de costar i quan és important utilitzar-la.