ATENCIÓ AL CLIENT I AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
22 Inscrits
Referència oferta:
FA06027116
Data publicació oferta:
23/09/2022
Data de tancament:
22/12/2022
Llocs de treball:
1
Empresa Sector Atenció a Clients
Descripció de l'oferta
Es busca persona per realitzar tasques d'atenció al públic i control de facturació i realització de comandes en botiga de decoració. Horari de dimarts a dissabte de 9:30 - 14:00 i 16:00 - 19:30
GIRONA - CERDANYA - 17520 PUIGCERDÀ
Detall de les funcions del lloc de feina
Atenció al públic Control de factures Realització de comandes Conservació correcte del lloc de feina
Requisits
- Experiència 6 mesos. No és necessària experiència, però sí ganes d'aprendre, ganes de créixer professionalment i capacitat de treball en equip
- Estudis primaris complets
- Estudis primaris complets - educació primària
- Català (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)
- Espanyol (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)
- Competències / coneixements: coneixements del paquet office saber utilitzar les comptes de correu electrònic interès pel món del disseny i la decoració bon tracte amb els clients
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral temporal (24 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1000' fins a '1200'