24/05/2023
De 10 a 12 h
Ctra. de Sils, 39
Sta. Coloma de Farners
Descripció:
Les xarxes et suposen un maldecap? Fa temps que no publiques perquè no tens idees per generar contingut? Improvises i publiques sense convicció? Les xarxes et representen molt de temps i esforç, i no veus cap retorn?
Avui dia, en què l’entorn és tan competitiu, no n’hi ha prou amb ser presents a les xarxes socials, sinó que hem gestionar bé la nostra presència a les xarxes per aconseguir visibilitat, diferenciar-nos de la competència, captar l’atenció del públic i augmentar les vendes. Sovint, però, no sabem per on començar o quin camí seguir.
Una de les estratègies d’adquisició de clients que més bé està funcionant actualment és el màrqueting de continguts, que consisteix a crear, publicar i distribuir contingut interessant i valuós per a la nostra audiència i aconseguir així una percepció positiva de la nostra marca.
Susana Jiménez, que és mentora en comunicació, donarà eines per entendre qui i com és el nostre públic objectiu, quina o quines xarxes hem d’escollir, quin contingut hem de publicar i com l’hem de distribuir de manera eficient per aconseguir resultats.
Programa:
10.00 h – Introducció
10.10 h – Ponència
- Què és una estratègia de continguts digital i per a què serveix?
- Per què funciona el màrqueting de continguts?
- Com conèixer el meu públic per oferir-li el contingut que busca?
- Per quines etapes passa el meu client i quins formats i continguts haig de fer servir per a cada fase?
- Com és un contingut rellevant i valuós per al meu públic?
- Quins són els pilars de contingut que haig de treballar?
- Com distribueixo els continguts en un calendari editorial?
- Quins resultats haig de mesurar per confirmar un bon funcionament?
- Eines que inspiren continguts, de redacció i correcció, programació de publicacions i mesurament de resultats.
12.10 h – Preguntes per aclarir dubtes
Ponent:
Susana Jiménez Roqué és llicenciada en publicitat i relacions públiques per la UAB i màster en màrqueting per l’EMIC i la Universitat Les Heures. Fa més de vint anys que treballa en l’àmbit de la comunicació. Actualment exerceix com a mentora freelance de comunicació estratègica. Té experiència docent i professional en el sector de la publicitat digital.