Oficina de Suport a l'Administració Electrònica
Cap de servei | Josep Bosch i Andreu |
Responsable de l'Oficina | Jordi Castanyer Santanach |
Adreça | pujada de Sant Martí, 5 |
Població | Girona |
Codi postal | 17004 |
Telèfon | 972185185 |
Adreça electrònica | emunicipis@ddgi.cat |
Horari | de 8 a 15 h |
Funcions
L'Oficina de Suport a l'Administració Electrònica té com a tasca principal facilitar als ajuntaments de la demarcació de Girona les eines i el suport necessaris per a la implantació de l'Administració electrònica.
El projecte ha sorgit de la necessitat constatada que tenien els ajuntaments gironins d'aconseguir les eines i el suport necessari per tal de poder utilitzar les tecnologies de la informació en l'activitat administrativa.
D'aquesta manera es podran oferir als ciutadans els avantatges i les possibilitats que té la societat de la informació, d'acord amb el que preveu la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Davant la dificultat tècnica, organitzativa i econòmica dels ajuntaments de la demarcació de Girona d'adaptar-se als requisits d'aquesta Llei, la Diputació ha optat per oferir una solució integral en aquest àmbit, amb la creació de l'Oficina de Suport a l'Administració Electrònica.