Notícies

L'oferta turística i cultural de la Costa Brava i el Pirineu de Girona es promociona a Austràlia

Foto : L'oferta turística i cultural de la Costa Brava i el Pirineu de Girona es promociona a Austràlia
Del 19 al 22 de novembre, en el marc de l'Any del Turisme Cultural a Catalunya, l'Agència Catalana de Turisme va organitzar un road show o gira itinerant a les ciutats australianes de Melbourne, Sidney i Brisbane, en què vuit empreses i entitats catalanes, entre les quals hi havia el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, es van reunir amb més de cent vint operadors turístics d'aquestes ciutats per promocionar i comercialitzar l'oferta turística catalana i també cultural.

L'acció principal del road show va ser l'acte SomCultura Tour, que va tenir lloc a Sidney, realitzat en col·laboració amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i en el qual van participar el director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, i el president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Miquel Noguer. En aquest acte es van presentar davant d'operadors turístics, mitjans de comunicació i influenciadors les sis grans rutes de Catalunya, uns itineraris que proposen recórrer el territori utilitzant com a fil conductor la cultura catalana. Durant l'acció va haver-hi una exhibició dels Castellers de Sidney i també es van poder veure els vídeos Viatge a una terra feta de cultura i La Ruta de l'Atzar, amb els quals ambdues entitats promocionen l'Any del Turisme Cultural. A l'acte, hi va assistir Esteve Mallolas, president del Casal Català de Sidney.

Aquestes accions promocionals formen part de les activitats que l'Agència Catalana de Turisme i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona organitzen per donar a conèixer l'Any del Turisme Cultural arreu del món durant el 2018 i el 2019.

Miquel Noguer, president de la Diputació i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, va assenyalar: «Som a Sidney amb dos objectius: primer, per exportar una imatge global de la Costa Brava basada en els seus valors i atributs naturals, gastronòmics, culturals i d'identitat; segon, per establir amb vostès, prescriptors, programadors i venedors d'experiències, una relació i un canal comercial amb què puguem arribar al client australià, consumidor potencial de la nostra destinació.»