Notícies

Els Premis Cactus distingeixen els millors projectes catalans en l'àmbit de la comunicació, el màrqueting i la tecnologia

Ahir al vespre va tenir lloc al Teatre Municipal de Girona el lliurament de la quarta edició dels Premis Cactus, uns guardons impulsats per les associacions sense ànim de lucre Club de Màrqueting i Vendes de Girona i Digitals Girona, que distingeixen els millors projectes en l'àmbit de la comunicació, el màrqueting i la tecnologia. L'edició d'enguany hi afegeix dues novetats: s'hi han pogut presentar projectes d'arreu de Catalunya i no exclusivament de la demarcació de Girona, i s'ha augmentat de 10 a 11 el nombre de categories premiades (la categoria Influencer de l'any passat ha estat dividida en Instagramer i Youtuber).

L'acte va ser conduït pel periodista Martí Gironell i hi van ser presents nombrosos representants del món local, com Fermí Santamaria, vicepresident de la Diputació de Girona, i Marta Madrenas, alcaldessa de la ciutat. També hi van assistir personalitats del món de la comunicació, el màrqueting i la tecnologia, com Jordi Puigneró, secretari general de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital de la Generalitat de Catalunya; Anna Carbonell, presidenta del Club de Màrqueting de Girona i Vendes de Girona, i  Xevi Sañé, president de Digitals Girona.

Durant l'acte de lliurament, Fermí Santamaria va reivindicar la necessitat de reconèixer el talent català en àmbits tan capdavanters com el de les tecnologies, el màrqueting i la comunicació, i va destacar que els premis van camí de consolidar-se no només com uns guardons de referència en l'àmbit gironí, sinó també en el català.

Els guanyadors han estat:

  • Cactus Honorífic: Lluís Bassat
  • Gran Premi Cactus: Edmon Roch
  • Millor Web: Circ de Cultura
  • Millor App: Twinapp Running
  • Millor Projecte Tecnològic: De Pis en Pis
  • Instagramer de l'Any: Clipster BCN
  • Youtuber de l'Any: Leopolda Olda
  • Millor Innovació de Producte:Testamenta
  • Millor Campanya de Comunicació: BBDO
  • Millor Campanya de Màrqueting: BBDO
  • Millor Campanya de Màrqueting Social (única categoria dotada econòmicament, amb 3.000 euros, per donar suport a la causa benèfica associada): BBDO



WEB RELACIONADA http://premiscactus.com
ÀMBITTecnologies de la Informació