Notícies

El Girona Futbol Club lluirà la marca turística de Girona Costa Brava a la samarreta

Foto : Narcís Casassa, vicepresident i diputat de Cooperació Municipal i Esports, Enric Vilert, president del Patronat de Turis

El president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Enric Vilert, el vicepresident i diputat de Cooperació Municipal i Esports de la Diputació, Narcís Casassa, i el president del Girona FC, Ramon Vilaró, han signat un conveni de col·laboració per al foment de la pràctica esportiva del futbol i el suport a l’alta competició per a la temporada 2010-2011, i per a la difusió de les marques turístiques Costa Brava i Pirineu de Girona.

La Diputació de Girona col·labora en el projecte esportiu del Girona FC, que inclou tant el futbol base com el primer equip, i que vincula ambdues entitats fins el 30 de juliol de 2011, amb una aportació de 160.000 euros. El programa d’ajut és fa extensiu a xerrades i col·loquis de qualsevol altra activitat dirigida a l’ensenyament d’aquest esport i a fomentar els valors de l’esport de competició i la seva pràctica a través de la participació d’entrenadors i jugadors. El programa també preveu la participació en campus i escoles de futbol de les comarques gironines.

En virtut d’aquest acord, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona participa en el projecte fent difusió de les marques turístiques Costa Brava i Pirineu de Girona amb l’aplicació del logotip “G! Costa Brava” en la samarreta de l’equipament esportiu dels jugadors del primer equip. Així mateix, es visualitzaran les marques en diversos suports publicitaris, com ara, tanques al camp, i també s’organitzaran accions promocionals conjuntament amb el club, dirigides als seguidors dels equips visitants. Entre les accions programades previstes hi ha la coordinació de possibles accions promocionals a les ciutats on el primer equip del Girona FC jugui els seus partit com a visitant, l’oferiment de productes promocionals i gastronòmics a les llotges VIP dels equips que visiti el club i el lliurament de materials informatius, de divulgació i objectes promocionals. El Patronat de Turisme també facilitarà al club els contactes d’empreses turístiques i agències de viatge receptives gironines per poder organitzar paquets turístics o activitats per als seguidors dels equips visitants, i  donarà suport tècnic per a l’edició del calendari esportiu del Girona FC, en què la temàtica de fons seran les destinacions turístiques de les comarques gironines.
Per la seva banda, el Girona FC incorporarà en el web oficial del club un bàner del portal oficial de l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, que serà gestionat pel Patronat. El Patronat de Turisme i el Girona FC aprofitaran totes les sinergies possibles en temes de publicitat i presència de marca amb l’objectiu de projectar turísticament les comarques gironines.

La Diputació de Girona dóna suport a les entitats esportives per a la promoció i potenciació de l’esport base, així com a les iniciatives esportives que serveixen de referent al conjunt de les comarques, i que faciliten aquest treball de promoció.

 

Més informació: