Aquest servei té assignades les competències legals establertes en matèria d’arxius i gestió documental que corresponen a la Diputació com a corporació pública de caràcter territorial que gestiona els interessos econòmics i administratius de les comarques gironines.
Gestiona, tracta i custodia la documentació generada o rebuda per la Diputació de Girona al llarg de la seva història fins a l’actualitat, i la posa a disposició del públic. Abasta el període cronològic comprès entre el s. X i XXI, i ocupa més de tres quilòmetres de prestatgeria.
Els objectius generals d’aquest servei són:
La Diputació de Girona cedeix un document de l’Arxiu General al Museu d’Història de Catalunya
La Diputació de Girona presenta el programa d’actes i esdeveniments del centenari de la Mancomunitat a la demarcació
REGISTRE GENERAL D'ENTRADA | Pujada de Sant Martí, 4-5. 17004. Girona · T 972185000 |
I SORTIDA DE DOCUMENTS | Horari: De dilluns a divendres de 8.30 a 14 h. NIF: P1700000A |
Diputació de Girona | Pujada de Sant Martí, 4-5 | 17004 Girona | Tel. 972 185 000 | Fax 972 208 088