Programa 2022-2023

Fitxa de l'activitat

Llista d'activitats > Fitxa de l'activitat

AECT País d'Art i d'Història Transfronterer Les Valls Catalanes del Tec i del Ter

La Verneda, Allée des Cerisiers, 66230 Prats de Molló (França) / +33468839949
Molló - Ripollès
Telèfon: 000000000
Fax: 000000000
info@vcatalanes.com
www.vcatalanes.com
fitxa de l'entitat organitzadora
Període de sol·licitud tancat

Títol:

Descobrim l'arquitectura tradicional - secundària


Descripció breu:

Adaptable a la majoria de pobles del territori, els estudiants aprenen, a través d'un llibret i acompanyats d'una educadora, a observar i reconèixer les característiques de l'arquitectura tradicional del territori, fet que porta a reflexionar sobre els espais de vida privats i públics.


Lloc o equipament:

Pobles del territori del PAHT (consultar quins pobles hi ha adherits del Vallespir, el Ripollès, la Garrotxa i l'Alt Empordà).


Nivell educatiu:

Educació infantil: No

Educació primària:

Educació secundària:

Cicles formatius: No

Cicle inicial: No

Cicle mitja: No

Cicle superior: No

Primer cicle ESO: Si

Segon cicle ESO: Si

Batxillerat: No

Durada:

1 h 30 min.


Preu/alumne original:

2 €

Preu/alumne amb subvenció aplicada

0.6 €

* La subvenció de la Diputació de Girona és del 70 % del cost de l'activitat, amb un màxim de 2,50 euros/alumne per a activitats de mitja jornada i de 4 euros/alumne per a activitats d'una jornada.


Objectius:

1. Observar i reconèixer les característiques de l'arquitectura tradicional del territori. 2. Reconèixer els materials utilitzats. 3. Descobrir el vocabulari associat a l'arquitectura tradicional. 4. Comparar l'arquitectura tradicional i la moderna.


Descripció de l'activitat:

Adaptable a la majoria de pobles del territori, els estudiants aprenen, a través d'un llibret i acompanyats d'una educadora, a observar i reconèixer les característiques de l'arquitectura tradicional del territori, fet que porta a reflexionar sobre els espais de vida privats i públics.


Materials utilitzats:

Llibret.


Mecanismes d'avaluació:

-


Observacions:

-