Diputació de Girona - Recerca Local
contacte
informació del llibre
Tornar a la pàgina anterior

Vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. La marca Pirineus


Institut d'Estudis Ceretans

Any de publicació:2012

Número pàgines: 168

ISBN: 978-99920-61-14-5

Resum del llibre:

-Benvinguda (Trini Marín i González)

-Salutació (Gilbert Saboya i Sunyé)

-Presentació (Àngels Mach i Buch)

-GrandValira-Soldeu 2012, una oportunitat de projecció internacional

 (David Hidalgo i Vila)

-El pirineisme francès del segle XIX: entre la descoberta i la divulgació

 (Manel Figuera i Abadal)

-El conjunt romànic de la vall de Boí: deu anys de Patrimoni Mundial

 (Cristina Castellà i Figuera)

-Dues Cerdanya per a un Pirineu (Laurent Leygue)

-Hoteleria i termalisme al Pirineu i a Andorra (Joan Armengol i Giraut)

-Pirineus al punt de mira de la sismologia catalana (Mar Tàpia i Jiménez)

-Andorra el país dels Pirineus. Marca i destinació turística

 (Jordi Daban i Alsina)

-Patum, el Corpus Christi de Berga, un exemple del Corpus medieval català

 (Ramon Felipó i Oriol)

-La marca internacional d'hotels Relais&Chateaux en el desenvolupament

 turístic (Jaume Tàpies i Ibern)

-Els Pirineus cara al futur (Albert Alins i Abad)

-El repte del turisme als Pirineus (Francesc Camp i Torres)

-Fumanya, un llarg viatge: de mina a cel obert a jaciment paleontològic

 candidat a patrimoni de la humanitat (Rosa Serra i Rotés)

-Gestió de qualitat ambiental de les zones protegides: el cas del Parc Nacional

 d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici (Antoni Plans i Lladós,

 Jesús Tartera i Orteu)

-Pirineus. Marca, signe distintiu, denominació d'origen, indicació geogràfica,

 de procedència? On situar-ho (Josep Carbonell i Gimeno)

-Sant Sadurní de Tavèrnoles i la branca del camí català de Sant Jaume de

 Galícia per les Valls de Valira i Andorra (Josep Maria Nogués i Torre)

-Besalú i els Pirineus (Tura Clarà i Vallès)

-Immigració, emprenedoria i el suport de la xarxa personal. Empresaris

 immigrants al Principat d'Andorra (Judith Pampalona i Tarrés)

-La marca Cerdanya als Pirineus (Domingo Mora i Llomà)

-La Patum de Berga, patrimoni immaterial de la humanitat

 (M. Dolors Santandreu i Soler)

-Planificació estratègica del turisme sostenible en la marca Pirineus

 (Jael Pozo i Lozano)

-L'associació Llibre del Pirineu (Joan Obiols i Puigpinós)

-Marca Pirineus o Pirineisme? (Claude Benet i Mas)

-L'Alt Urgell i la marca Pirineus (Albert Batalla i Siscart)

-Cloenda (Tomàs Torrent i Palou)

-Recull d'imatges

-Llista no exhaustiva de participants a les 8es Trobades Culturals Pirinenques

-Programa previst

-Recull de premsa

 

Pujada Sant Martí 4 - 5 17004 Girona · Tel. 972 185 000 · Fax 972 208 088 · comunicaciocultural@ddgi.cat