informació del llibre
Tornar a la pàgina anterior

Màrqueting electrònic per al turisme cultural


PEÑARROYA, Montserrat

Turisme Cultural

Any de publicació:2010

Número pàgines: 174

ISBN: 978-84-937162-3-3

Resum del llibre:

El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vinculat a aquest sector, disposi dels coneixements necessaris perquè el seu lloc web sigui capaç d'atraure visites que es converteixin en contactes comercials o clients, gràcies a les diverses tècniques i estratègies que s'hi expliquen.

 

Preu: 18,50 €

Pujada Sant Martí 4 - 5 17004 · Diputació de Girona · 17004 Girona