Detall de la Jornada

Producte, servei, experiència, atenció... El valor real que percep el client

Categoria: Empresa

Destinataris: Treballadors, Empresaris, Emprenedors

Hores: 4

Data inici: 23/10/2019

Data fi: 23/10/2019

Horari: 9.30h a 13.30h

Descripció:

Aquesta càpsula formativa se centrarà a capitalitzar les experiències del client per generar valor. Al llarg de la sessió s’exposarà com fer el pas de la «gestió de les relacions amb el client» a la «gestió de l’experiència del client», aprofitant cada interacció per oferir una experiència diferent.

 

CONTINGUTS:

El valor afegit de les relacions humanes en l’atenció al client.

Satisfacció i valor: més del que el client espera.

La resposta de valor de l’empresa connectada a la vida quotidiana del client.

Necessitats.

Inquietuds.

Coneixement del negoci.

10 claus de l’atenció al client.

Diagnosticar l’atenció al client dins de l’empresa.

Reptes de l’experiència del client.

 

PONENT: Jaume Serra

DIRIGIT A: Empreses i autònoms que vulguin conèixer com aportar més valor al seu producte.

DATA: 23 d’octubre de 2019

HORARI: de 9.30 h a 13.30 h

LLOC: Parc Científic i Tecnològic de la UdG - edifici Giroemprèn, aulari 2

Organitza: Diputació de Girona, programa Co-creix

Contacte: Núria Frigola, nfrigola@ddgi.cat, 972184814

Municipi: Girona

Programa :

Inscripcions: Inscriu-te


Diputació de Girona | Pujada de Sant Martí, 4-5 | 17004 Girona | Tel. 972 185 000 | Avís legal | Accessibilitat | Contacte