Neuromàrqueting
Girona
Data d’inici
30/10/2018
Data de finalització
29/11/2018
Durada
30 hores
Horari
14:00 a 17:00
Descripció
OBJECTIUS DEL CURS:
- Augmentar la capacitat dels alumnes d'influir en els clients i establir relacions emocionals amb els mateixos per tal d'augmentar les vendes i les estratègies col•laboratives.
- Conèixer com funciona el cervell davant de les decisions de compra.
- Conèixer les estructures cerebrals implicades en les decisions de compra i en el procés de col•laboració professional.
- Identificar els estímuls que cal aportar al client per sorprendre’l.
Organitza
Fundació Paco Puerto
Contacte
fppuerto.nord@ccoo.cat
Format
Presencial
Preu
Subvencionat / Gratuït
Persones destinatàries
Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència
Sí
Pràctiques a l’empresa
No
Família
Comerç i màrqueting
Voleu rebre alertes de formacions similars?
Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.