Neuromàrqueting

Girona

Data d’inici 30/10/2018
Data de finalització 29/11/2018
Durada 30 hores
Horari 14:00 a 17:00

Descripció

OBJECTIUS DEL CURS: 

  • Augmentar la capacitat dels alumnes d'influir en els clients i establir relacions emocionals amb els mateixos per tal d'augmentar les vendes i les estratègies col•laboratives.
  • Conèixer com funciona el cervell davant de les decisions de compra.
  • Conèixer les estructures cerebrals implicades en les decisions de compra i en el procés de col•laboració professional.
  • Identificar els estímuls que cal aportar al client per sorprendre’l.

Organitza

Fundació Paco Puerto

Format Presencial
Preu Subvencionat / Gratuït
Persones destinatàries Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència
Pràctiques a l’empresa No
Família Comerç i màrqueting

Voleu rebre alertes de formacions similars?

Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.