Serrano Bou, Joaquim _
Blanes, 1952

BIOGRAFIA _
L’any 1985, juntament amb Antoni Selvaggi, van obrir el Celler d’Art a Blanes, un espai d’activitats plàstiques i culturals.
L’any 1984 va participar a la Internacional d’Arts Plàstiques de Barcelona, i a l’exposició “Giròtica”, celebrada a Girona l’any 1986. L’any 1990, exposà “New painting, Red zone”, a Nova York i l’any 1991, a les Sales municipals d’exposició de Girona i a les Galeria Ape, de Nova York. També ha participat en exposicions col·lectives a la Casa de Cultura de Terrassa (1989), a la Penyora de Girona i a les sales d'exposicions de la Fundació “la Caixa” de Girona.
BIBLIOGRAFIA _
Diccionario Ráfols de artistas contemporaneos de Catalunya y Baleares Vol. IV, Romagraf, 1989.
Biennal de Girona (3era, 1993: Girona), coordinador: Sebastià Goday i Marta Piferrer, Barcelona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, Girona: Diputació de Girona. 1993.
Primera Mostra d'Art de la Diputació de Girona, 1985.
ARTISTA
