.

CERCADOR

Notícies

Tornar

El nou Espai Santa Caterina de l'Edifici de la Generalitat a Girona s'ha inaugurat amb una exposició d'obres inèdites de la il·lustradora internacionalment coneguda pels dibuixos de les Tres Bessones, Roser Capdevila, que porta per títol «Llapis i... acció! Roser Capdevila dibuix». L’exposició mostra els contes més populars de la trajectòria de l’autora i proposa un viatge per la seva biografia.
La Generalitat de Catalunya organitza aquesta exposició amb la col·laboració de Gas Natural Fenosa i la Fundació Lluís Carulla. En són les comissàries la crítica d’art Mercè Alsina i l’arquitecta Anna Batet, filla de la il·lustradora. Cal destacar la col·laboració entusiasta de la mateixa Roser Capdevila en tot el procés de gestació i preparació del projecte.
La bibliografia de Roser Capdevila comprèn mes de tres-cents títols, que han estat publicats a diferents països. La seva obra ha estat traduïda del català a totes les llengües majoritàries, i ha escrit i dibuixat pera a editorials de França, Alemanya, Àustria, Itàlia, Canadà, Bèlgica i el Japó.

La mostra es pot visitar del 28 de maig al 19 d'octubre

Les vostres dades s'incorporaran al fitxer Llistes de difusió, creat per la Diputació de Girona per fer arribar informació de les seves activitats i serveis. Entenem que, enviant la vostra adreça electrònica, ens autoritzeu a enviar-vos aquesta informació. Podeu modificar les vostres dades o donar-vos de baixa adreçant-vos a difusio@ddgi.cat
Tanca