.

CERCADOR

Notícies

Tornar

«Amor en temps de guerra civil» arriba a la Fundació Fita de Girona
10/04/2014

EL-DRAC, xarxa d'artistes europeus, vetlla per la globalització i el projecte comú europeu en l'àmbit artístic. Treballa per conservar la diversitat cultural i l'intercanvi constant d'aquesta, organitzant exposicions i seminaris.

Actualment, la Fundació Fita acull l'última mostra gestionada des d'EL-DRAC, amb obres de diversos integrants de l'associació unides pel mateix concepte: les guerres a Europa i com aquestes afecten en el desenvolupament social i polític.

«Amor en temps de guerra civil» és una mostra itinerant, amb obres de diverses disciplines d'artistes com ara Renate Brändlein, Jordi Castells, Sònia Eva Domènech, Raquel Moron, Juan Petry i Isabel Serrano.

La particularitat de l'exposició és que ofereix obertament als artistes locals la possibilitat de participar-hi, i els posa com a únic requisit el fet que mostrin la seva posició a l'entorn de les polítiques socials actuals.

Amor en temps de guerra civil s’ha pogut veure des de l’any 2011 a Alemanya i a Espanya, i properament té previst fer parada en mostres de Turquia i de Polònia.

Per a més informació: http://www.fundaciofita.com/noticies.php?accio=fitxa&id_noticia=264

Les vostres dades s'incorporaran al fitxer Llistes de difusió, creat per la Diputació de Girona per fer arribar informació de les seves activitats i serveis. Entenem que, enviant la vostra adreça electrònica, ens autoritzeu a enviar-vos aquesta informació. Podeu modificar les vostres dades o donar-vos de baixa adreçant-vos a difusio@ddgi.cat
Tanca