Exposició fotogràfica al Cercle Català de Madrid 26/04/2021

El passat dimecres dia 21, el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, va pronunciar el pregó de la Festa Major del Cercle Català de Madrid, acte amb el qual es van iniciar les festes d'aquesta entitat, que cada any celebra al voltant de la diada de Sant Jordi, amb activitats programades que enguany es duran a terme entre el 21 d'abril i l'1 de maig.
En l'acte hi van participar t també el president del Cercle Català de Madrid, Albert Masquef, i el delegat del Govern de la Generalitat, Gorka Knorr, entre altres assistents.
Entre els actes programats destaquen, a més del pregó, l'exposició «Girona en 25 imatges. Reviu Girona», una mostra elaborada a partir del fons d'imatges del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona. També es farà una degustació de productes del segell de qualitat agroalimentària Girona Excel·lent i un taller de cuina a càrrec de Jordi Àvila.
El Cercle Català de Madrid va ser fundat l'any 1952 per un grup de catalans que residien per diferents motius a la ciutat. Ha obtingut diverses distincions, entre les quals hi ha la Creu de Sant Jordi, del Govern de la Generalitat de Catalunya. El seu objectiu és donar a conèixer Catalunya a Madrid i també apropar Madrid a Catalunya servint d'enllaç entre la societat civil d'ambdós territoris.