.

CERCADOR

Notícies

Tornar

L’exposició de fotografia «Latitud 42.6979, longitud 2.8954», de Ferhat Bouda, organitzada pel Centre Internationale du Photojournalisme Perpignan (CIP) i el Visa Pour l’Image, es podrà veure fins al 31 de juliol a la Casa de Cultura de Girona.


La mostra reflecteix el Perpinyà plural que Ferhat Bouda capta amb la seva mirada. Una mirada amable, sensible i precisa, que retrata la ciutat en blanc i negre i que es perd pels seus carrerons, els ponts, el cor de les vinyes o l’interior dels establiments. Les fotos de Bouda, humanes i oníriques, treuen a la llum aquesta terra catalana.


Ferhat Bouda va néixer a la Cabília (Algèria) el 1976 i viu, com a fotògraf independent, a França i Alemanya. El 2000 va deixar el seu país per anar a estudiar cinema a França, i el 2001, quan vivia a París, va trobar una càmera per casualitat i va començar a desenvolupar la seva passió per la fotografia.


El fotògraf va emprendre un treball a llarg termini sobre la cultura berber i els pobles nòmades; una investigació fotogràfica que desenvolupa tant a França com a Alemanya, Algèria, el Marroc, Líbia (juntament amb rebels berbers), Tunísia (després de la caiguda de Ben Ali) i el nord de Mali (amb els tuaregs).


Va aconseguir la beca Pierre i Alexandra Boulat el 2016, i ha estat representat per Agence VU des del 2014. El seu treball es publica regularment a la premsa internacional, s’exhibeix a Algèria, Alemanya i França, i es presenta en festivals internacionals de cinema i de fotografia documental.


Per a més informació: https://www.casadecultura.org

Les vostres dades s'incorporaran al fitxer Llistes de difusió, creat per la Diputació de Girona per fer arribar informació de les seves activitats i serveis. Entenem que, enviant la vostra adreça electrònica, ens autoritzeu a enviar-vos aquesta informació. Podeu modificar les vostres dades o donar-vos de baixa adreçant-vos a difusio@ddgi.cat
Tanca