.

CERCADOR

Notícies

Tornar

El refugi antiaeri de Girona serà protagonista durant el mes d’octubre de la instal·lació pictòrica Origen, part II. Recorda qui ets, de Jordi Isern, artista guanyador de la dotzena edició de l’Exposicions Viatgeres. Aquesta és la segona part d’una trilogia titulada Origen, la primera part de la qual, «Recorda d’on vens», va ser exposada el juny passat a la Cisterna del museu d’Història amb motiu del festival Inund’Art. La tercera part, «Recorda on vas», s’exposarà al museu de la Garrotxa d’Olot del febrer a l’abril del 2018 com a final de l‘Exposicions Viatgeres.

Aquest és el treball més intimista, introspectiu i profund que ha fet l’artista, que ha indagat sobre el que implica romandre en el subsòl i en la penombra i ho ha recreat.

La instal·lació, comissariada per Carme Sais, s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració del Bòlit i del museu d’Història, amb el suport de la Diputació de Girona.

Per a més informació: http://www.bolit.cat/cat/programacio/exposicions/origen/presentacio.html

Documentació ―

Documentació en PDF
Les vostres dades s'incorporaran al fitxer Llistes de difusió, creat per la Diputació de Girona per fer arribar informació de les seves activitats i serveis. Entenem que, enviant la vostra adreça electrònica, ens autoritzeu a enviar-vos aquesta informació. Podeu modificar les vostres dades o donar-vos de baixa adreçant-vos a difusio@ddgi.cat
Tanca