Entre bambolines22/06/2015

La Casa de Cultura de Girona acollirà fins a finals de juliol l’exposició fotogràfica del gironí Jordi Julià. Aquesta mostra forma part d’un projecte anomenat «La vida dels saltimbanquis» i ofereix una nova perspectiva de la vida dels artistes de circ.
Hores de feina, entrenament, perfeccionament, maquillatge i, sobretot, dedicació. És el que no veu el públic i és gran part de l’essència del circ. Jordi Julià presenta, en aquest projecte, una exposició de fotografia i un llibre amb més d’un centenar d’imatges en què ens mostra els artistes del Circ Raluy fent-se el dinar, assajant, maquillant-se o simplement descansant entre funció i funció.
L'exposició arriba a Girona després d’haver-se pogut veure al festival Visa OFF de Perpinyà i al FineArt d’Igualada, on s’hi estarà fins al 31 de juliol.
Per a més informació:
www.casadecultura.org