.

CERCADOR

Notícies

Tornar

La capacitat d’integrar elements escultòrics, fotogràfics i d’instal•lació, a més de la dilatada trajectòria de l’artista, han servit per convèncer el jurat d’aquesta vuitena edició de la Biennal que convoca cada dos anys la Casa de Cultura de la Diputació de Girona.


El guanyador ha estat Quico Estivill (l’Espluga de Francolí, 1954), amb la seva obra titulada Ab intra. El treball presentat per l’artista es compon d’un quadre (setze ambrotips obtinguts mitjançant el procés de col•lodió humit) i de diversos objectes que són dins d’una vitrina de metacrilat: una mà de guix, un llum de carbur amb un bany d’or i roba plegada.


En aquesta edició, el jurat ha estat unànime a l’hora d’escollir el guanyador i d’atorgar una menció especial a l’obra Ese día que fuimos, de Cristina Fontsaré.
Tant l’obra guanyadora, Ab intra, com la que ha rebut la menció especial, Ese día que fuimos, formaran part de l’exposició col•lectiva que es podrà visitar a la Casa de Cultura entre els dies 24 d’abril i 30 de maig.

Per a més informació:


www.quicoestivill.es
www.casadecultura.org

Les vostres dades s'incorporaran al fitxer Llistes de difusió, creat per la Diputació de Girona per fer arribar informació de les seves activitats i serveis. Entenem que, enviant la vostra adreça electrònica, ens autoritzeu a enviar-vos aquesta informació. Podeu modificar les vostres dades o donar-vos de baixa adreçant-vos a difusio@ddgi.cat
Tanca